Skip to main content

Work detail

Content

List of literature

Rating

[Loading...]
??% ...x rated Readers
Rate the title:
[LDR ]: -----nam a22------a 4500
Record number in NB: cnb000342206
Original cataloguing agency: KHE503
Language of cataloging: cze
Subject Category Code (heading): Sociologie kultury. Kulturní život 316.7 ; Školství (organizace) 371
Name: Pardubicko, Holicko, Přeloučsko :
Other Title Information: dějinný a místopisný obraz.
Number of part/section of a work: Díl druhý,
Name of part/section of a work: Lid, jeho kulturní život a práce. Část první /
Statement of responsibility: společnou prací učitelstva školního okresu Pardubického ; část slovní pořádá Frant. K. Rosůlek ; obrázky obstarává Josef Chmelík
Title proper/short title: Lid, jeho kulturní život a práce
Place of publication: Pardubice :
Name of publisher: Agitační výbor pro vydávání monografie školního okresu,
Date of publication: 1905
Extent: 328 s., [5] l. obr. příl :
Other physical details: il., noty ;
Dimensions: 30 cm
Topical term (heading): etnografie ; dějiny školství
Geographic name (heading): Pardubice (Česko : oblast) ; Přelouč (Česko : oblast) ; Holice (Pardubice, Česko : oblast)
Genre/Form Heading: monografie
Personal name (heading): Chmelík, Josef, 1863-1929
Relator code: Author
Personal name (heading): Rosůlek, František Karel, 1859-1940
Relator code: Editor
[900a]: KHE503
[900b]: 7
Location symbol: PAE303
Call number X Book number PPP: R90015
Location symbol: ABE320
Call number X Book number PPP: IB31/2
[998a]: 005271016
Presence only

Items overview

Total Unavailable Absence Presence
Generální ředitelství 2 0 0 2
Location Location mark Store mark Borrow category Inc. number
Ochoz IB31/2/b Prezenčně 2600/79
Ochoz IB31/2/a Prezenčně 28510/15
Location Total Unavailable Absence Presence
Ochoz 2 0 0 2
ÚOP v Pardubicích 1 0 0 1
Location Location mark Store mark Borrow category Inc. number
Knihovna R90015 Prezenčně 745
Location Total Unavailable Absence Presence
Knihovna 1 0 0 1

Discussion

[Loading...]
No posts
To add comments, please login.