Skip to main content

Dokument Detail

Inhalt

Literatur Verzeichnis

Bewertung

[Loading...]
??% ...x rated Readers
Rate the title:
[LDR ]: -----nam a22------a 4500
Physical description: ta
Record number in NB: cnb002236046
ISBN number: 978-80-7429-028-2 (váz.) :
Publication availability: Kč 348,00
System control number: (OCoLC)768558775
Original cataloguing agency: ABA001
Language of cataloging: cze
Modifying agency: OLA001 ; ABE324
Language code of text/sound track or separate titl: Czech
Language code of original and/or intermediate tran: French
Subject Category Code (heading): Výchova a vzdělávání 37
Authority heading: Riché, Pierre, 1921-2019
Relator code: Author
Name: Učitelé a žáci ve středověku /
Statement of responsibility: Pierre Riché, Jacques Verger ; [z francouzského originálu ... přeložili Irena a Bořek Neškudlovi]
Edition statement: Vyd. 1.
Place of publication: V Praze :
Name of publisher: Vyšehrad,
Date of publication: 2011
Extent: 270 s. :
Other physical details: mapy ;
Dimensions: 22 cm
Series statement: Kulturní historie
Internal bibliographies note etc.: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
Chronol. term (heading): 6.-15. století
Topical term (heading): dějiny výchovy a vzdělávání
Chronological subdivision: 6.-15. stol.
Geographic subdivision: Evropa
Topical term (heading): dějiny školství
Chronological subdivision: 6.-15. stol.
Geographic subdivision: Evropa
Topical term (heading): školy
Chronological subdivision: 6.-15. stol.
Geographic subdivision: Evropa
Genre/Form Heading: monografie
Personal name (heading): Verger, Jacques, 1943-
Relator code: Author
Original: Česky
Original: Nains sur des épaules de géants
Uniform title: Kulturní historie
Location symbol: ABE324
Call number X Book number PPP: HI 14006
Nur Anwesentlich

Bände Aufschlüsselung

Total Nicht Verfügbar Absenze Präsenz
ÚOP středních Čech v Praze 1 0 0 1
Ort Bandmarken Lagermarke Ausleihungskategorie Zuwachs Nummer
Knihovna HI 14006 Prezenčně 14006
Ort Total Nicht Verfügbar Absenze Präsenz
Knihovna 1 0 0 1

Diskussion

[Loading...]
Keine Beiträge
Für Kommentar Beitrag, bitte Anmelden