Skip to main content

Dokument Detail

Inhalt

Literatur Verzeichnis

Bewertung

[Loading...]
??% ...x rated Readers
Rate the title:
[520_ _1]: V první části je podán stručný přehled vývoje reklamního písma, autor seznamuje s jeho různými druhy, formami a možnostmi použití v grafické tvorbě. Druhá část pojednává o písmu aranžérském, o různých pracovních postupech atvarech. Obě části jsou v textu doplněny obsáhlým obrazovým materiálem.Scope and content: Písmo v reklamě. Estetika písma. Proměny písma. Od rukopisu ke kaligrafii. Tvorba písma. Kreslená písma. Nápis v reklamě. Kompozice v ploše. Aranžérské písmo.
Obálka: Z. Němeček
20000 výt.
S obr. a fot. v textu
Erhältlich

Bände Aufschlüsselung

Total Nicht Verfügbar Absenze Präsenz
Generální ředitelství 1 0 1 0
Ort Bandmarken Lagermarke Ausleihungskategorie Zuwachs Nummer
Sklad C1199 Absenčně 26407
Ort Total Nicht Verfügbar Absenze Präsenz
Sklad 1 0 1 0
ÚOP v Plzni 1 0 0 1
Ort Bandmarken Lagermarke Ausleihungskategorie Zuwachs Nummer
Knihovna Plzeň 14547 - Fd Prezenčně 14547
Ort Total Nicht Verfügbar Absenze Präsenz
Knihovna Plzeň 1 0 0 1

Diskussion

[Loading...]
Keine Beiträge
Für Kommentar Beitrag, bitte Anmelden