Skip to main content

Work detail

Content

List of literature

Rating

[Loading...]
??% ...x rated Readers
Rate the title:
[520_ _1]: V první části je podán stručný přehled vývoje reklamního písma, autor seznamuje s jeho různými druhy, formami a možnostmi použití v grafické tvorbě. Druhá část pojednává o písmu aranžérském, o různých pracovních postupech atvarech. Obě části jsou v textu doplněny obsáhlým obrazovým materiálem.Scope and content: Písmo v reklamě. Estetika písma. Proměny písma. Od rukopisu ke kaligrafii. Tvorba písma. Kreslená písma. Nápis v reklamě. Kompozice v ploše. Aranžérské písmo.
Obálka: Z. Němeček
20000 výt.
S obr. a fot. v textu
Available

Items overview

Total Unavailable Absence Presence
Generální ředitelství 1 0 1 0
Location Location mark Store mark Borrow category Inc. number
Sklad C1199 Absenčně 26407
Location Total Unavailable Absence Presence
Sklad 1 0 1 0
ÚOP v Plzni 1 0 0 1
Location Location mark Store mark Borrow category Inc. number
Knihovna Plzeň 14547 - Fd Prezenčně 14547
Location Total Unavailable Absence Presence
Knihovna Plzeň 1 0 0 1

Discussion

[Loading...]
No posts
To add comments, please login.