Košárková, Monika: Komplexní přírodovědný průzkum techniky technologie malby Gabriela Müllera na příkladu portrétů Jana Adama z Questenbergu a Marie Antonie z Questenbergu = Die naturgeschichtliche Komplexuntersuchung der Maltechnik und -technologie von Gabriel Müller am Beispiel der Bildnisse von Johann Adam und Maria Antonia von Questenberg
Komplexní přírodovědný průzkum techniky technologie malby Gabriela Müllera na příkladu portrétů Jana Adama z Questenbergu a Marie Antonie z Questenbergu = Die naturgeschichtliche Komplexuntersuchung der Maltechnik und -technologie von Gabriel Müller am Beispiel der Bildnisse von Johann Adam und Maria Antonia von Questenberg Košárková, Monika
Hodnocení
[Loading...]
??%...x hodnocenoČtenáři
Ohodnoťte dílo:
LDR -----naa a22------i 4500 001 001010001269222 003 CZ-PrNPU 005 20240319205317.7 008 200213s2019----xr------------------cze-- 040 $aPNE305$bcze$dABE320$erda 041 0 $acze$bcze$beng$bger 072 7 $a75$xMalířství$2Konspekt$921 100 1 $aKošárková, Monika$4aut 245 10 $aKomplexní přírodovědný průzkum techniky technologie malby Gabriela Müllera na příkladu portrétů Jana Adama z Questenbergu a Marie Antonie z Questenbergu =$bDie naturgeschichtliche Komplexuntersuchung der Maltechnik und -technologie von Gabriel Müller am Beispiel der Bildnisse von Johann Adam und Maria Antonia von Questenberg /$cMonika Košárková, Luboš Machačko, Radka Šefců 246 31 $aDie naturgeschichtliche Komplexuntersuchung der Maltechnik und -technologie von Gabriel Müller am Beispiel der Bildnisse von Johann Adam und Maria Antonia von Questenberg 246 13 $aComprehensive natural history research of the technique and technology of the painting by Gabriel Müller on the example of the portraits of Johann Adam of Questenberg and Maria Antonia of Questenberg 300 $a8 stran :$bbarevné ilustrace 336 $atext$btxt$2rdacontent 336 $astatický obraz$bsti$2rdacontent 337 $abez média$bn$2rdamedia 338 $asvazek$bnc$2rdacarrier 504 $aObsahuje biografické odkazy 520 2 $aPrůzkum prokázal použití dobově rozšířené techniky malby na tónovaném bolusovém podkladu a identifikovány pigmenty typické pro malířství 18. století. Získaná data prohloubila dosavadní znalosti a posloužila jako prvotní korektiv pro srování s technikou malby Jana Kupeckého. Při interpretaci bylo rovněž zohledněno začlenění do širšího dobového technologického kontextu výtvarných technik 18. století. 546 $aAnglický a český abstrakt, německé resumé 600 17 $aMüller, Gabriel,$d1688-1764$7xx0245221$2czenas 600 17 $aKupecký, Jan,$d1667-1740$7jn20011018114$2czenas 600 37 $aQuestenberg (rod)$2czenas 600 17 $a<z >Questenberka, Jan Adam,$d1678-1752$7xx0057662$2czenas 650 07 $abarokní malířství$7ph118762$2czenas 650 07 $aportrétní malířství$7ph124372$2czenas$y18. století 650 07 $amalířské sbírky$2czenas$y18. století 650 07 $amalířské techniky$7ph115215$2czenas$y18. století 650 07 $ašlechtické rody$7ph127826$2czenas 651 7 $aČesko$7ge128065$2czenas 651 7 $aNěmecko$7ge135889$2czenas 651 7 $aRakousko$7ge130612$2czenas 655 7 $astati$7fd133586$2czenas 655 7 $avýzkumné studie$7fd187855$2czenas 700 1 $aMachačko, Luboš,$d1974-$7jo2014815956$4aut 700 1 $aŠefců, Radka$7jx20120111016$4aut 773 0 $w601097$tPrůzkumy památek =$x1212-1487$gRočník 26, číslo 2 (2019), strana 39-46$q26:2$92019 910 $aABE320$trs 997 $tAN