Skip to main content

Work detail

Content

List of literature

Rating

[Loading...]
??% ...x rated Readers
Rate the title:
[NAV#]: -----np#---------1-
Original cataloguing agency: ABE315
Language of cataloging: cze
Signature convention: rda
Name: Návrh perspektivní využitelnosti objektu pro vysokoškolské účely : ČVUT - Husova 5 : Studie : Prostory ČVUT - Axonometrie [Praha 1 - Staré Město, Husova 240/5]
[336a]: statický obraz
[336b]: sti
Source: rdacontent
[337a]: bez média
[337b]: n
Source: rdamedia
[338a]: list
[338b]: nb
Source: rdacarrier
Place of publication: Praha
Date of publication, distribution, ...: 1883
[ROKo]: 01.01.1983
[ROKd]: 31.12.1983
Extent: 1 plán
Dimensions: A4
Contains: 1 l. čb. fotoreprodukce axonometrie
[FDKd]: [code_FDK_druh_3]
Key words: plány
Topical term (heading): axonometrie
Key words: dům ; domy ; činžovní dům ; nájemní domy
Topical term (heading): kaple
Key words: vysoká škola
[NPUs]: [code_Spisové_znaky_856]
Topical term (heading): architektura
Form subdivision: vysoké školy
General subdivision: axonometrie
Chronological subdivision: 1983
Geographic subdivision: Praha
Geographic name: Praha 1 (Česko)
General subdivision: Staré Město
[LO1y]: 913889
[LO1t]: Staré Město
[LO1c]: 240
[LO1u]: Husova
[LO1v]: 5
[LO1i]: 15155
[LO1g]: býv. město (před r. 1850)
[LO1n]: Staré Město
[LO1s]: Staré Město
[LO1m]: Praha
[LO1o]: Praha
[LO1k]: Hlavní město Praha
[LO1a]: Svatováclavský seminář, Husova 240/5, Praha 1 - Staré Město
[LO1b]: Svatováclavský seminář, Husova 240/5, Praha 1 - Staré Město
[PAKa]: 15558190
[PAKb]: Svatováclavský seminář (Stará technika)
[PAKd]: areál
[PAKf]: 150339
[PAKg]: Svatováclavský seminář (Stará technika)
[PAKh]: KP
[PAKi]: kulturní památka
[PAKj]: 38358/1-130
[LDR ]: -----ntm a22------a 4500
Presence only

Items overview

Total Unavailable Absence Presence
ÚOP v Praze 1 0 0 1
Location Location mark Store mark Borrow category Inc. number
Dokumentace PPD 72 Prezenčně 5004057
Location Total Unavailable Absence Presence
Dokumentace 1 0 0 1

Discussion

[Loading...]
No posts
To add comments, please login.