[LDR ]: -----ntm a22------i 4500 Agencja, która stworzyła zapis oryginalny: ABE320 Język katalogizacji: cze Konwencja opisu: rda Personal name (heading): Gryc, Petr Relator term: zpracovatel ; autor fotografické dokumentace Personal name: Jagošová, Silva Relator term: zadavatel Corporate name (heading): Národní památkový ústav. Územní odborné pracoviště v Telči Name: Nálezová zpráva OPD : Bobrová / Bobrová : Stará škola (někde uvedeno Škola) : čp. 148, st. 2, p.p.č. 165 k.ú. Horní Borovná [Bobrová] : Exteriér / barevnosti omítek fasád - stratigrafie : č. 01 / 03 / 2012 3 znaki: Průzkum barevností venkovních omítek [336a]: text [336b]: txt Source: rdacontent [337a]: bez média [337b]: n Source: rdamedia Typ nośnika+ termin: svazek [338b]: nc Source: rdacarrier Date of publication, distribution, ...: 2012 Interwał powstania od (*): 16.03.2012 Interwał powstania do (*): 16.03.2012 [RZ1a]: 8.3.2011 Zasięg: 1 desky Dalej jak: 10 l. text, 11 l. fotodokumentace sond a půdorys, 9 l. fotodokumentace stáv. stavu Dalsze formy dzieła: CD , NAS. [FDKd]: [code_FDK_druh_25] [NPUs]: [code_Spisové_znaky_858] Topical term (heading): architektura Form subdivision: omítky General subdivision: dokumentace ; průzkumy Chronological subdivision: 19.-20. století Geographic subdivision: Žďársko Geograficzna nazwa jako element wstępu: Kraj Vysočina (Česko : 2000-) General subdivision: Bobrová Słowa kluczowe użytkownicze: školy ; omítky Chronol. term (heading): 19.-20. století [LO1y]: 2033940 [LO1t]: Bobrová [LO1c]: 148 [LO1i]: 4160 [LO1g]: býv. městys [LO1n]: Horní Bobrová [LO1s]: Horní Bobrová [LO1m]: Bobrová [LO1o]: Žďár nad Sázavou [LO1k]: Kraj Vysočina [LO1a]: Stará škola čp. 148, Bobrová [LO1p]: omítky [LO1b]: exteriér [LO1f]: exteriér [LO1b]: barevnost omítek fasád Staré školy čp. 148 v Bobrové [PAKa]: 13283035 [PAKb]: škola [PAKd]: objekt [PAKf]: 346531266 [PAKg]: škola [PAKh]: KP [PAKi]: kulturní památka [PAKj]: 103603 |
Razem | Niedostępne | Absencyjnie | Prezencyjnie | ||
---|---|---|---|---|---|
Generální ředitelství | 2 | 0 | 0 | 2 | |