Skip to main content

Detail dokumentu

Obsah

Seznam literatury

Hodnocení

[Loading...]
??% ...x hodnoceno Čtenáři
Ohodnoťte dílo:
Název (*): Komínská škola 1691-1990 /
Údaj o odpovědnosti atd.: Jiří Čejka
Autor: Čejka, Jiří, 1955-
Kód role: autor
Rozsah: 8 stran :
Další fyzické údaje: fotografie
Typ obsahu - termín: text
Typ obsahu - kód: txt
Zdroj: rdacontent
Typ média - termín: bez média
Typ média - kód: n
Zdroj: rdamedia
Typ nosiče + termín: svazek
Typ nosiče - kód: nc
Zdroj: rdacarrier
Agentura, která vytvořila originální záznam: BOE016
Konvence popisu: rda
Jazyk katalogizace: cze
Kód j. textu/zvukového záznamu: čeština
Kód j. resumé, abstraktu aj.: angličtina ; němčina
In: Sborník Forum Brunense ...
In: Brno : Muzeum města Brna, [1988]- Brno : pro Muzeum města Brna vydala Společnost přátel Muzea města Brna Brno : pro Muzeum města Brna vydal Spolek přátel Muzea města Brna
In: 0862-3538
In: Rok 1993, s. 83-90
In: 1993
In: Sborník Forum Brunense ...
In: Muzeum města Brna
In: 664568
In: clanky >> periodikum
Poznámka o skryté bibliografii atd.: Obsahuje bibliografické odkazy
Sigla: ABE320
Signatura díla: 25-E-21
Typ dokumentu: Seriály
Konspekt (záhlaví): Organizace výuky a vzdělávání 37.09
Téma (záhlaví): dějiny školství
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Téma (záhlaví): školy
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Téma (záhlaví): školní budovy
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Téma (záhlaví): regionální dějiny
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Chronol. heslo (záhlaví): 17.-20. století
Zdroj záhlaví nebo termínu: czenas
Geogr. heslo (Záhlaví): Komín (Brno, Česko)
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Forma/Žánr Záhlaví: stati
Zdroj záhlaví nebo termínu: czenas
Id prvku: 15846863
Název prvku: Jubilejní základní škola
Název kategorie prvku: objekt
Id právního stavu prvku: 560344293
Název právního stavu: Jubilejní základní škola
Typ ochrany právního stavu: KP
Název typu ochrany právního stavu: kulturní památka
Rejstříkové číslo ÚSKP právního stavu: 104792
[LDR ]: -----nab a22------i 4500

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste.