Reklama - 1. etapa, historický průzkum MPR Latrán |
Ďalší pôvodca: Müller, Jan, - autor |
[range]: 1x CD |
[publishInfo]: , 2010 |
Obsahuje: poznámky k venkovní reklamě posuzování a schválení reklamních zařízení varianty možných koncepčních přístupů základní kriteria pro posuzování venkovní reklamy akceptovatelné atributy venkovní reklamy neakceptovatelné prostředky venkovní reklamy procesní záležitosti pokyny k řešení přílohy |
[Okres]: Český Krumlov [Obec]: Český Krumlov [Část obce č. domovní]: Latrán [Místní / pomístní název]: Český Krumlov [Celek / Bližší pojmenování celku]: Latrán [Předmět zájmu]: Neurčeno |
Forma/žáner: průzkum jiný |
Kľúčové slová: reklamy |
Anotácia: Zdroj anotácie: |
Spolu | Nedostupné | Absenčne | Prezenčne | ||
---|---|---|---|---|---|
ÚOP v Českých Budějovicích | 1 | 0 | 0 | 1 | |