Dějiny reklamy / Stéphane Pincas a Marc Loiseau ; předmluva Maurice Lévy ; [z angličtiny přeložil Pavel Brožek] |
Pincas, Stéphane - autor |
Dalszy autor: Loiseau, Marc - autor Dalszy autor: Lévy, Maurice, - autor wstępu, itp. |
[range]: 336 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 29 cm |
ISBN: 978-80-7391-266-6 (Slovart : váz.) ISBN: 978-3-8365-1565-8 (Taschen : váz.) |
[publishInfo]: V Praze Köln: Slovart Taschen, 2009 |
Subject: dějiny reklamy - 19.-21. stol. Subject: history of advertising - 19th-21st centuries |
Temat chronologiczny: 1842-2006 |
Forma: monografie Forma: monographs |
Anotacja: Źródło adnotacji: |
Razem | Niedostępne | Absencyjnie | Prezencyjnie | ||
---|---|---|---|---|---|
ÚOP v Liberci | 1 | 0 | 0 | 1 | |