Skip to main content

Detal dokumentu

Treść

Lista literatury

Ocena

[Loading...]
??% ...x rated Czytelnicy
Rate the title:
Územní plán zóny a projektové úkoly I.,II.,III.stavby:
Dalszy autor: TERPLAN Praha - autor
[publishInfo]: , 1981
Zawiera:

A.Územní plán zóny:

a/textová část

b/výkresová část:

1.Urbanistický návrh - měřítko 1:1000

2.Širší vztahy 1:10000

3.Zemědělský půdní fond 1:2880

4.Podélný řez 1:2000:200

5.Pohledy 1,2,3

B.Projektové úkoly - školící a sportovní středisko Radava:

Autor Sportprojekt Praha,rok 1982

I.Projektový úkol I.stavby:

a/průvodní zpráva

b/propočet

c/požadavky na provádění stavby

d/výkresy:

1.Situace - měřítko 1:200

2.Suterén I.stavby 1:100

3.Přízemí I.,II.,III.stavba 1:100

4.I.patro 1:100

5.Řez I-I,2-2 1:100

6.Pohled západní 1:100

7.Komunikace - I.část 1:500

8. " - II.část 1:500

9. " - podélný řez 1:100

10. " - příčné řezy 1:100

II.Projektový úkol - II.stavba:

a/průvodní zpráva

b/propočet

c/požadavky na provádění stavby

d/výkresy:

1.Situace - měřítko 1:200

2.Suterén - I.stavba 1:100

3.Přízemí - I.,II.,III.stavba 1:100

4.I.patro 1:100

5.Řez I-I,2-2 1:100

6.Pohled západní 1:100

7.Komunikace - I.část 1:500

8. " - II.část 1:500

9. " - podélný řez 1:100

10. " - příčné řezy 1:100

III.projektový úkol - III.stavba:

a/průvodní zpráva

b/propočet

c/požadavky na provádění stavby

d/výkresy:

1.Situace - měřítko 1:200

2.Suterén - I.stavba 1:100

3.Přízemí - I.,II.,III.stavba 1:100

4.I.patro 1:100

5.Řez I-I,2-2 1:100

6.Pohled západní 1:100

IV.Doklady


[Okres]: Písek
[Místní / pomístní název]: Radava
[Celek / Bližší pojmenování celku]: Rekreační středisko
[Předmět zájmu]: Neurčeno

Forma: dokumentace jiná
Skala: 1 : 200, 1 : 100
Anotacja:
Źródło adnotacji:

Tylko prezencyjnie

Rozpis woluminów

Lokacja Sygnatura Sygnatura magazynowa Kategoria wypożyczeń Nr systemowy
Knihovna PD 1591 Dostupné s omezením 5001463
Lokacja Razem Niedostępne Absencyjnie Prezencyjnie
Knihovna 1 0 0 1

Dyskusja

[Loading...]
Żadne notatki
W ciągu dodania komentarzy zaloguj się.