Skip to main content

Detal dokumentu

Treść

Lista literatury

Ocena

[Loading...]
??% ...x rated Czytelnicy
Rate the title:
Name: Didaktické pomůcky v památkové edukaci: teorie, zahraniční i domácí inspirace a praxe /
Dane o odpowiedzialności itd: Martina Veselá, ... [et. al.]
Personal name (heading): Indrová, Martina, 1973-
Relator code: autor
Personal name (heading): Havlůjová, Hana, 1976-
Relator code: autor
Personal name (heading): Wizovská, Dagmar
Relator code: autor
Personal name (heading): Wizovský, Tomáš, 1974-
Relator code: autor
Zasięg: 10 s.
Dalsze dane fizyczne: 12 barev. il.
Agencja, która stworzyła zapis oryginalny: ABE320
Język katalogizacji: cze
Kod j. tekstu/ zapisu dźwiękowego: język czeski
Kod j. résumé, abstraktu i in.: język angielski
In: Zprávy památkové péče :
In: 601304
In: clanky >> periodikum
In: Zprávy památkové péče :
In: 1210-5538
In: Roč. 72, č. 6 (2014), s. 464-473
In: 72:6
In: 2014
URL: http://zpp.npu.cz/clanek.php?ID=7045
Link text: Resumé
Scope and content: Studie se zabývá problematikou začleňování didaktických pomůcek do výchovy a vzdělávání v historickém prostředí u nás i v zahraničí. Klade si otázku, nakolik je využívání didaktických pomůcek specifické, máme-li k dispozici autentické prostory památkových objektů, původní mobiliáře a jedinečné sbírkové předměty.Odpovědi zasazuje do kontextu činnosti edukačních center NPÚ, která didaktické pomůcky navržené pro památkovou edukaci v českých podmínkách ověřuje.
Notatka o języku: Resumé anglicky
Sygnatura: H221/2014
Typ dokumentu: [910tan_rs]
Location symbol: ABE320
Sygnatura: 80-C-11
Subject Category Code (heading): Územní plánování. Urbanismus. Památková péče 71
Topical term (heading): výchova a vzdělávání ; kulturní památky ; vzdělávací projekty ; učební pomůcky
Genre/Form Heading: studie
BI1a - Bibliography - classification: Vzdělávání a výchova v památkové péči
BI1b - Bibliography - code: 2a
[LDR ]: -----nab a22------a 4500
Place of publication: Praha
Nazwa wydawcy: Národní památkový ústav,
Date of publication: 2014

Dyskusja

[Loading...]
Żadne notatki
W ciągu dodania komentarzy zaloguj się.