Name: Manuál dobré praxe reklamy a označování provozoven v městské části Brno-střed / Statement of responsibility: Veronika Nováková a kol. ; ilustrace: Jan Šrámek, Veronika Nováková Authority heading: Nováková, Veronika, 1991- Relator code: Author Personal name (heading): Šrámek, Jan, 1983- Relator code: Illustrator Edition statement: Vydání první. Place of publication: Brno : Name of publisher, distributor, ...: Statutární město Brno, městská část Brno-střed, Date of publication, distribution, ...: 2017 [020q]: (brožováno) : Publication availability: Publikace je neprodejná. Extent: 119 stran : Other physical details: barevné ilustrace, fotografie ; Dimensions: 21 x 29,5 cm Original cataloguing agency: BOE016 Signature convention: rda Language of cataloging: čestina [336a]: text [336b]: txt Source: rdacontent [337a]: bez média [337b]: n Source: rdamedia [338a]: svazek [338b]: nc Source: rdacarrier General note: Manuál dostupný na www: https://manual.brno-stred.cz/ Internal bibliographies note etc.: Obsahuje bibliografické odkazy Scope and content: Cílem manuálu je nastavit jednotná a v praxi velmi variabilní pravidla designu pro označování provozoven a outdoorovou reklamu v architektonicky specifické lokalitě Brno-střed. Manuál ale nepřináší žádné nové zákazy či regulace, pouze shrnuje, sjednocuje a transparentně deklaruje metodický přístup památkové ochrany vyplývající z platných právních předpisů. Pravidla uvedená v této publikaci budou zohledněna při vydávání závazných stanovisek orgánů státní památkové péče a též při činnostech odborné organizace státní památkové péče. Location symbol: BOE016 Call number X Book number PPP: 83-H-41 ; 84-B-42/S Location symbol: BOE034 Call number X Book number PPP: MC-10809 ; MC-10810 Location symbol: ULC003 Call number X Book number PPP: D4889 Subject Category Code (heading): Územní plánování. Urbanismus. Památková péče 71 Topical term (heading): veřejný prostor Chronological subdivision: 21. století Geographic subdivision: Brno (Česko) Topical term (heading): reklama a propagace ; reklamní cedule Chronological subdivision: 21. století Geographic subdivision: Česko Topical term (heading): reklamní slogany Chronological subdivision: 21. století Geographic subdivision: Česko Genre/Form Heading: příručky Geographic name (heading): Brno-střed (Brno, Česko) Chronol. term (heading): 21. století [LDR ]: -----nam a22------i 4500 |