Detail dokumentu
Fyzický popis: ta Návěští : -----nam a22------a 4500 Číslo záznamu v NB: cnb002436001 ISBN: 978-80-262-0367-4 Zpřesnění: (váz.) Systémové kontrolní číslo: (OCoLC)852382183 Agentura, která vytvořila originální záznam: ABA001 Jazyk katalogizace: cze Kód j. textu/zvukového záznamu: čeština Kód j. originálu a/nebo překladu textu: angličtina Konspekt: 37.09 Slovní vyjádření skupiny Kospektu: Organizace výuky a vzdělávání Kód zdroje: Konspekt Podpole NK: 22 Třídník MDT: 37.064.2 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: 159.953.5 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: 37.02 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: 37.091.3 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: 37.091.64 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: 371.321 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: (035) Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: (076.5) Identifikátor vydání: MRF Autor: Petty, Geoffrey Kód role: autor Název (*): Moderní vyučování / Údaj o odpovědnosti atd.: Geoff Petty ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Foltýn] Označení vydání: 6., rozš. a přeprac. vyd. Místo vzniku: Praha : Jméno nakladatele: Portál, Datum vzniku (*): 2013 Rozsah: 562 s. : Další fyzické údaje: il. ; Rozměr: 24 cm Poznámka o skryté bibliografii atd.: Obsahuje bibliografie a rejstřík Téma (záhlaví): učitel a žák Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Téma (záhlaví): učení Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Téma (záhlaví): didaktika Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Téma (záhlaví): vyučovací metody Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Téma (záhlaví): učební pomůcky Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Téma (záhlaví): pedagogické dovednosti Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Forma/Žánr Záhlaví: příručky ; praktická cvičení Jméno osoby (záhlaví): Foltýn, Jiří Kód role: překladatel Originál: Teaching today Originál: Česky ISBN v čárovém kódu: 9788026203674 Údaje o vydání ISBN: 6., rozš. a přeprac. vyd. Údaj o ověření: 20130619 Sigla: JIE801 Signatura díla: PED3528 Šifra zpracovatele: 002436001 |
Rozpis svazků
Celkem | Nedostupné | Absenčně | Prezenčně | ||
---|---|---|---|---|---|
ÚOP v Telči | 1 | 0 | 0 | 1 | |
Diskuze
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste.