LDR -----nab a22------a 4500 001 001000000695185 003 CZ-PrNPU 005 20240422102135.9 008 141202s1994----xr------------------cze-- 040 $aABE315$bcze$dPNE305$eAACR2 072 7 $a71$xÚzemní plánování. Urbanismus. Památková péče$2Konspekt$921 072 7 $a73$xSochařství, keramika, porcelán, umělecké zpracování kovů$2Konspekt$921 100 1 $aSuchomel, Miloš,$d1930-2014$7jk01121718$4aut 245 10 $aEtické a estetické aspekty a problémy procesu restaurace /$cMiloš Suchomel 500 $aDílna pražských Prachnerů (?), socha orientálce, rozhraní 18. a 19. století, detail s restaurátorskými rekonstrukcemi (hlavy, rukou orientál-ce a celé postavy opičky kromě dlaní s prsty) výtvarně vzdálenými původnímu uměleckému projevu. Anonymní pražský mistr, socha Lásky, 20. až 30. léta 18. století, his-torická fotografie stavu před zahájením restaurátorských prací. Portál kostela sv. Jana Nepomuckého v Praze na Hradčanech. Anonymní pražský mistr, socha Naděje, 20. až 30. léta 18. století, his-torická fotografie stavu před zahájením restaurátorských prací. Portál kostela sv. Jana Nepomuckého v Praze na Hradčanech. Bernardo Spinetti, reliéf Střídmosti, 1739, detail štukové výzdoby let-ního refektáře benediktinského kláštera v Praze 6 - Břevnově. Bernardo Spinetti, reliéf Lásky, 1739, detail s nově dosazenou hla-vou získanou odlitím hlavy Střídmosti, štuková výzdoby letního refek-táře kláštera benediktinů v Praze 6 - Břevnově. Matyáš Bernard Braun, soška andílka, kolem roku 1720, stav během restaurace, součást skupiny dřevořezeb zdobících varhany a kruch-tu kostela sv. Klimenta v Klementinu v Praze 1. Dílna Josefa Ignáce Platzera, soška andílka, 70. léta 18. století, stav před restaurováním, součást skupiny dřevořezeb zdobících varhany a kruchtu kostela sv. Klimenta v Klementinu v Praze 1. 650 4 $arestaurování a konzervace 650 4 $asochy$7ph125739 650 04 $arestaurování památek$7ph135827 650 04 $asochařství$7ph125738 650 04 $ařezbářství$7ph116898 655 4 $astati$7fd133586 773 0 $gRoč. 54, č. 2, (1994), S. 37 - 41$91994 910 $aABE315$bČ XVI 910 $aPNE305$b13998/II 997 $tAN |