Skip to main content

Dokument Detail

Inhalt

Literatur Verzeichnis

Bewertung

[Loading...]
??% ...x rated Readers
Rate the title:
Leader : -----nab a22------a 4500
Original cataloguing agency: PNE305
Language of cataloging: cze
Signature convention: rda
Language code of summary or abstract: German
Subject Category Code (heading): Architektura 72 ; Školství (organizace) 371
Authority heading: Tuma, David, 1983-
Relator code: Author
Name: Průzkum a dokumentace venkovských školních budov z období od počátku 20. století do konce první republiky /
Statement of responsibility: David Tuma
Other physical details: ilustrace (převážně barevné), půdorysy, plány, mapy
Language note: Německý souhrn
Topical term (heading): architektura
Geographic subdivision: Česko
Chronological subdivision: 20. století
Topical term (heading): školy
Geographic subdivision: Česko
Chronological subdivision: 20. století
Topical term (heading): školní budovy
Geographic subdivision: Česko
Chronological subdivision: 20. století
Topical term (heading): školství
Geographic subdivision: Česko
General subdivision: dějiny
Chronological subdivision: 20. století
Geographic name (heading): Horažďovice (Česko : oblast)
773_ _2: Průzkumy památek = Denkmalforschung = Historical Monumets' research & documentation
773_ _2: clanky >> periodikum
773_ _2: Průzkumy památek = Denkmalforschung = Historical Monumets' research & documentation
773_ _2: Roč. 23 (2016), č. 2, s. 47-66
773_ _2: 647363
773_ _2: 2016
773_ _2: Praha : Památkový ústav středních Čech, 1994- Praha : Státní památkový ústav středních Čech Praha : Národní památkový ústav, územní odborné pracoviště středních Čech
773_ _2: 1212-1487
773_ _2: Sdružení profesionálních pracovníků památkové péče
Location symbol: PNE305
Call number X Book number PPP: 14964
BI1a - Bibliography - classification: Architektura a stavitelství. Dějiny. Osobnosti
BI1b - Bibliography - code: 6c
BI2a - Bibliography - classification: Stavební a hist. vývoj jednotlivých objektů

Diskussion

[Loading...]
Keine Beiträge
Für Kommentar Beitrag, bitte Anmelden