Skip to main content

Dokument Detail

Inhalt

Literatur Verzeichnis

Bewertung

[Loading...]
??% ...x rated Readers
Rate the title:
Leader : -----nab a22------a 4500
Original cataloguing agency: ABE320
Language of cataloging: cze
Language code of text/sound track or separate titl: Czech
Language code of summary or abstract: English
Subject Category Code (heading): Územní plánování. Urbanismus. Památková péče 71
Name: Didaktické pomůcky v památkové edukaci: teorie, zahraniční i domácí inspirace a praxe /
Statement of responsibility: Martina Veselá, ... [et. al.]
Place of publication: Praha
Name of publisher: Národní památkový ústav,
Date of publication: 2014
Extent: 12 barev. il.
Scope and content: Studie se zabývá problematikou začleňování didaktických pomůcek do výchovy a vzdělávání v historickém prostředí u nás i v zahraničí. Klade si otázku, nakolik je využívání didaktických pomůcek specifické, máme-li k dispozici autentické prostory památkových objektů, původní mobiliáře a jedinečné sbírkové předměty.Odpovědi zasazuje do kontextu činnosti edukačních center NPÚ, která didaktické pomůcky navržené pro památkovou edukaci v českých podmínkách ověřuje.
Language note: Resumé anglicky
Topical term (heading): výchova a vzdělávání ; kulturní památky ; vzdělávací projekty ; učební pomůcky
Genre/Form Heading: studie
Personal name (heading): Indrová, Martina, 1973-
Relator code: Author
Personal name (heading): Havlůjová, Hana, 1976-
Relator code: Author
Personal name (heading): Wizovská, Dagmar
Relator code: Author
Personal name (heading): Wizovský, Tomáš, 1974-
Relator code: Author
773_ _2: Roč. 72, č. 6 (2014), s. 464-473
773_ _2: 72:6
773_ _2: 2014
773_ _2: Státní památková správa
URL: http://zpp.npu.cz/clanek.php?ID=7045
Link text: Resumé
Location symbol: ABE320
Call number X Book number PPP: H221/2014
Type of document: rs
Location symbol: BOE016
Call number X Book number PPP: 80-C-11
BI1a - Bibliography - classification: Vzdělávání a výchova v památkové péči
BI1b - Bibliography - code: 2a

Diskussion

[Loading...]
Keine Beiträge
Für Kommentar Beitrag, bitte Anmelden