Work detail
Scope and content: Svět kulturních destinací. Stav kulturní sféry v České republice. Politicko-ekonomický kontext kultury. Kultura jako kapitál a nástroj rozvoje. Ekonomické a sociální přínosy kultury. Globální vývoj turismu. Kulturní turistika. Stav a trendy rozvoje cestovního ruchu v ČR. Problémy a bariéry rozvoje kulturního cestovního ruchu v ČR. Kulturní destinace a průmysl volného času. Vzorce návštěvnosti a účasti na kultuře. Profil návštěvníků kulturních institucí. Bariéry návštěvnosti a účasti na kultuře. Motivace návštěvníka. Prožitek. Zdroje informací o návštěvnících. Výzkumy, segmentace, výběr cílové skupiny. Produkt kulturní destinace. Expozice jako základní produkt muzea a památkového objektu. Budování image a značky. Otevírací doba. Vnější prostředí. Vstup do objektu či areálu. Personál. Propagace. Vizuální identita, styl. Marketingové materiály. Reklama. Publicita a public relations. Internet. Přímý marketing. Podpora prodeje. Vstupné a cenová politika. Komerční činnost a služby - obchod, catering, pronájmy, speciální akce. Sponzoring a fundraising. Kluby přátel, členské programy. Strategický management muzea a kulturní památky. |
Rejstřík Lit. na s. 287-300 |
Reviews
To add comments, please login.
No posts