Detail dokumentu
Fyzický popis: ta Návěští : -----nam a22------a 4500 Číslo záznamu v NB: cnb002636105 ISBN: 978-80-87865-14-9 Zpřesnění: (brož.) Systémové kontrolní číslo: (OCoLC)908820592 Agentura, která vytvořila originální záznam: ABA001 Jazyk katalogizace: cze Kód j. textu/zvukového záznamu: čeština Kód j. resumé, abstraktu aj.: čeština ; angličtina Kód geografické oblasti: e-xr--- Konspekt (záhlaví): Sociologie kultury. Kulturní život 316.7 Podpole NK: 1 Třídník MDT: 904 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: 719:72 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: 316.7:658.8 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: 658.8:005 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: 658.8:005.52 Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: (437.3) Identifikátor vydání: MRF Třídník MDT: (048.8:082) Identifikátor vydání: MRF Autor: Dostál, Petr, 1953- Kód role: autor Název (*): Marketingové řízení památkových objektů / Údaj o odpovědnosti atd.: Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv Označení vydání: 1. vyd. Místo vzniku: Praha : Jméno nakladatele: Ekopress, Datum vzniku (*): 2014 Rozsah: 195 s. : Další fyzické údaje: il. ; Rozměr: 23 cm Poznámka o skryté bibliografii atd.: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Poznámka o jazyku: České a anglické resumé Téma (záhlaví): kulturní památky Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Geografické zpřesnění: Česko Téma (záhlaví): památkové objekty Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Geografické zpřesnění: Česko Téma (záhlaví): marketing kultury Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Téma (záhlaví): marketingový management Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Téma (záhlaví): marketingový výzkum Zdroj hesla nebo výrazu: czenas Forma/Žánr Záhlaví: kolektivní monografie Jméno osoby (záhlaví): Černá, Jitka, 1961- Kód role: autor ISBN v čárovém kódu: 9788087865149 Údaje o vydání ISBN: 1. vyd. Údaj o ověření: 20150409 Sigla: BOE034 Signatura díla: MC-10069 Šifra zpracovatele: 002636105 |
Diskuze
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste.