Vysoká škola ekonomická v Praze: Marketingová analýza návštěvnosti vybraných hradů a zámků středních Čech : Březnice, Český Šternberk, Kokořín, Konopiště, Sázava a Veltrusy
Marketingová analýza návštěvnosti vybraných hradů a zámků středních Čech : Březnice, Český Šternberk, Kokořín, Konopiště, Sázava a Veltrusy Vysoká škola ekonomická v Praze
Hodnocení
[Loading...]
??%...x hodnocenoČtenáři
Ohodnoťte dílo:
LDR -----nam a22------a 4500 001 001010001130704 003 CZ-PrNPU 005 20201009134339.3 008 140116s2005----xr------------------cze-- 040 $aABE320$bcze 072 7 $a904$xKulturní památky historického období obecně$2Konspekt$98 245 00 $aMarketingová analýza návštěvnosti vybraných hradů a zámků středních Čech :$bBřeznice, Český Šternberk, Kokořín, Konopiště, Sázava a Veltrusy 260 $c2005 300 $a181 s. :$bgrafy, mapa 500 $aStudentský průzkum v rámci semináře Kulturní dědictví a cestovní ruch CR514 na VŠE Praha 504 $aObsahuje bibliografii 650 4 $acestovní ruch$7ph119113 650 4 $ahrady$7ph120854 650 4 $azámky$7ph127734 651 4 $aČechy střední (Česko)$7ge131654 655 4 $astudentské práce$7fd186738 710 2 $aVysoká škola ekonomická v Praze$7kn20010709403$4edt 910 $aABE320$bC3812 997 $tKN