Skip to main content

Detail dokumentu

Obsah

Seznam literatury

Hodnocení

[Loading...]
??% ...x hodnoceno Čtenáři
Ohodnoťte dílo:
Resumé: V první části je podán stručný přehled vývoje reklamního písma, autor seznamuje s jeho různými druhy, formami a možnostmi použití v grafické tvorbě. Druhá část pojednává o písmu aranžérském, o různých pracovních postupech atvarech. Obě části jsou v textu doplněny obsáhlým obrazovým materiálem.Rozsah a obsah: Písmo v reklamě. Estetika písma. Proměny písma. Od rukopisu ke kaligrafii. Tvorba písma. Kreslená písma. Nápis v reklamě. Kompozice v ploše. Aranžérské písmo.
Obálka: Z. Němeček
20000 výt.
S obr. a fot. v textu
Dostupné

Rozpis svazků

Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně
Generální ředitelství 1 0 1 0
Místo uložení Signatura Skladová signatura Kategorie svazku Přírůstkové číslo
Sklad C1199 Absenčně 26407
Místo uložení Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně
Sklad 1 0 1 0
ÚOP v Plzni 1 0 0 1
Místo uložení Signatura Skladová signatura Kategorie svazku Přírůstkové číslo
Knihovna Plzeň 14547 - Fd Prezenčně 14547
Místo uložení Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně
Knihovna Plzeň 1 0 0 1

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste.