Detail dokumentu
Museum marketing and strategy : designing missions, building audiences, generating revenue and resources / Neil G. Kotler, Philip Kotler, Wendy I. Kotler |
Kotler, Neil G. |
Ďalší pôvodca: Kotler, Philip, 1931- Ďalší pôvodca: Kotler, Wendy I. |
range: xxx, 511 s. : il. |
ISBN: 978-0-7879-9691-8 |
Všeobecná téma: muzejnictví Všeobecná téma: muzea Všeobecná téma: marketingový management Všeobecná téma: strategický management Všeobecná téma: statistická šetření Všeobecná téma: diváci Všeobecná téma: financování Všeobecná téma: muzejní výstavy Všeobecná téma: kulturní identita Všeobecná téma: museum management Všeobecná téma: marketing management |
Forma/žáner: studie |
Anotácia: Zdroj anotácie: |
Rozpis zväzkov
Spolu | Nedostupné | Absenčne | Prezenčne | ||
---|---|---|---|---|---|
Generální ředitelství | 1 | 0 | 0 | 1 | |
Recenzie
Pre pridávanie komentárov sa prosím prihláste.
Žiadne príspevky