Skip to main content

Detal dokumentu

Treść

Lista literatury

Ocena

[Loading...]
??% ...x rated Czytelnicy
Rate the title:
18 studentů Ivana Kolečka: 5 smyslů v architektuře / Martin Bělkovský, Jaroslava Brhelová, Tereza Čermáková, Radek Davídek, Dalibor Dvořák, Tereza Kočí, Jakub Kolman, Iveta Kokolia Křížová, Kateřina Krkošková, Tereza Kupcová, Nela Lišková, Michaela Nováková, Radek Pasterný, Michal Poláš, Tomáš Pospíšil, Pavel Šánek, Mirka Šešulková, Petr Štukheil + Ivan Koleček, Lukáš Pecka
18 O/
Bělkovský, Martin, 1990-
Dalszy autor: Brhelová, Jaroslava, 1990-
Dalszy autor: Čermáková, Tereza, 1990-
Dalszy autor: Davídek, Radek, 1987-2015
Dalszy autor: Dvořák, Dalibor, 1989-
Dalszy autor: Kočí, Tereza, 1990-
Dalszy autor: Kolman, Jakub, 1989-
Dalszy autor: Kokolia Křížová, Iveta, 1988-
Dalszy autor: Krkošková, Kateřina, 1989-
Dalszy autor: Kupcová, Tereza, 1990-
Dalszy autor: Lišková, Nela, 1990-
Dalszy autor: Nováková, Michaela, 1989-
Dalszy autor: Pasterný, Radek, 1986-
Dalszy autor: Poláš, Michal, 1989-
Dalszy autor: Pospíšil, Tomáš, 1988-
Dalszy autor: Šánek, Pavel, 1990-
Dalszy autor: Šešulková, Mirka, 1990-
Dalszy autor: Štukheil, Petr, 1990-
Dalszy autor: Koleček, Ivan, 1943-
Dalszy autor: Pecka, Lukáš, 1977-
range: 301 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, plány ; 25 cm
ISBN: 978-80-260-9472-2
publishInfo: Brno :: Ateliér Pět smyslů v architektuře,, 2016

Organizacje: Vysoké učení technické v Brně. Ateliér Pět smyslů v architektuře
Subject: vysoké technické školy - Česko
Subject: architektura
Subject: magisterské studium - 21. století - Česko
Subject: architektonické projekty - 2011-2020 - Česko
Subject: technical universities - Czechia
Subject: master's education - 21st century - Czechia
Subject: architectural projects - Czechia
Temat geograficzny: Brno (Česko)
Temat geograficzny: Brno (Česko)
Temat chronologiczny: 21. stol.
Temat chronologiczny: 2011-2020
Forma: studentské práce
Forma: sborníky
Forma: obrazové publikace
Anotacja:
Źródło adnotacji:

Recenzje

W ciągu dodania komentarzy zaloguj się.
[Loading...]
Żadne notatki