Museum marketing and strategy : designing missions, building audiences, generating revenue and resources / Neil G. Kotler, Philip Kotler, Wendy I. Kotler |
Kotler, Neil G. - autor |
Další původce: Kotler, Philip, 1931- - autor Další původce: Kotler, Wendy I. - autor |
Rozsah: xxx, 511 s. : il. |
ISBN: 978-0-7879-9691-8 |
Nakladatelské údaje: San Francisco: Jossey-Bass, c2008 |
Věcné téma: muzejnictví Věcné téma: muzea Věcné téma: marketingový management Věcné téma: strategický management Věcné téma: statistická šetření Věcné téma: diváci Věcné téma: financování Věcné téma: muzejní výstavy Věcné téma: kulturní identita |
Forma/žánr: studie |
Anotace: Zdroj anotace: |
Celkem | Nedostupné | Absenčně | Prezenčně | ||
---|---|---|---|---|---|
Generální ředitelství | 1 | 1 | 0 | 0 | |